Saturday, November 5, 2011

Googlen kääntäjä

Leikin Google kääntäjällä pienen tekstinpätkän kanssa, ja hauskaahan tosta tuli. suosikkikohdat.

Alkuperäinen:
Käperryn hänen kainaloonsa ja painan pääni hänen rintakehäänsä vasten. En seuraa, enkä edes katso elokuvaa. Minä vain nautin hänen läheisyydestään, en ole pitkään aikaan kokenut tätä. Tätä, että ollaan vaan, lähekkäin ja vierekkäin. Ilman vaatimuksia, ilman suuttumusta tai edes kiihkoa. Hän naurahtaa jollekin asialle elokuvassa ja minä tunnen hänen rintakehänsä värisevän naurahduksen voimasta. Minäkin naurahdan, ilman että tiedän mille. Hänen tunteensa tarttuvat minuun eivätkä tunnut päästävän irti. Jos hän on surullinen, minäkin olen. Jos hän on vihainen minäkin olen, mutta aina itselleni, en koskaan hänelle. Nyt minä olen iloinen, tyytyväinen ja helpottunut. Eilinen on takana ja hän on rennompi. Hän ei ole vihainen, ei ainakaan näytä sitä.

Englanniksi:
Cuddle up to his arm, and I press my head against his chest. I do not follow, and I do not even see the movie. I just enjoyed her closeness, I have not experienced this for a long time. This, that is, but, close to each other and side by side. Without standards, without anger or even passion. He laughs about it to any movie, and I feel his chest vibrate chuckle power. I, too, laughed, without that I know for. His feelings and do not stick to me you seem to get away from. If he is sad, I am. If he is angry I am, but always for myself, I never for him. Now I am happy, pleased and relieved. Yesterday is over and he is more relaxed. He's not angry, at least not show it.

Englanninkielinen käännetty takaisin suomeksi:
Käperry hänen käsivartensa, ja painan pääni rintaansa vasten. En seuraa, enkä edes nähdä elokuvan. Minä vain nautin hänen läheisyyttä, en ole kokenut tätä jo pitkään. Tämä, että on, mutta lähellä toisiaan ja vierekkäin. Ilman standardeja, ilman vihaa tai jopa intohimoa. Hän nauraa asialle mitään elokuva, ja tunnen rintaansa värisevän hihittää valtaa. Minäkin nauroi, ilman että tiedän. Tunteitaan ja Älä takerru minua te näytätte päästä pois. Jos hän on surullinen, olen. Jos hän on vihainen olen, mutta aina itselleni, en koskaan hänelle. Nyt olen onnellinen, tyytyväinen ja helpottunut. Eilen on ohi ja hän on rennompaa. Hän ei ole vihainen, ei ainakaan näytä sitä.

No comments:

Post a Comment